13. loeng (5/12/2011)

Link

Koduseks ülesandeks oli võimalik teha midagi ära Vikipeedias või laadida sisulitsentsiga üles oma materjali. Ma olen küll Skyrim’i ja Fallout New Vegas’i vikides tegus olnud, kuid minu Wikipedia konto isegi ei mäleta ühtegi minu sissekannet. Ma olen kindel, et vähemalt üht artiklit olen ma kunagi redigeerinud.

Et ülalolevast selgelt ei piisa, laadisin LeMill keskkonda üles oma seminaritööna kirjutatud Hibernate raamistiku õppematerjali. Loodan, et keegi leiab sellele kunagi kasutust. Litsentsiks valisin Creative Commons Attribution License‘i.

Lauri Eliase 'Hibernate raamistiku õppematerjal' LeMill keskkonnas

Nagu kord ja kohus sain maadelda ka tehniliste probleemidega – nimelt keeldus LeMill minu õppematerjali nii kaua vastu võtmast, kuni olin aadressist täpitähed eemaldanud, sellest ka tiny.cc kasutamine. Kivi LeMill’i tegijate kapsaaeda, et korraliku veateate asemel nägin serveri stack trace‘i.

Sildistatud , ,

Lisa kommentaar

